‘Al fresco’ tafelen aan de veelzijdige T-table van TRIBÙ

Tribù laat je wegdromen naar lange, zomerse diners met de nieuwe uitvoeringen van de T-table. Met het ruime aanbod aan vormen, afmetingen en materialen kan je gezellig buiten tafelen in alle luxe en comfort. Een langgerekt ontbijt, een snelle lunch of een ontspannen avondmaal? Aan een T-table smaakt alles beter dan ooit.

Gezelligheid troef rond een ovalen tafel

Niets zo gezellig dan buiten tafelen met vrienden of familie rond de ovalen T-table. Dankzij de mooi afgeronde hoeken is er altijd plaats voor een extra gast of twee. Ook aan beenruimte geen gebrek dankzij de slimme montage van de poten in het midden van het tafelblad. De stijl van de tafel kies je op basis van de sfeer die je wil scheppen: voor een rustige, landelijke sfeer is het tafelblad in warm, massief teakhout ideaal. Ga je eerder voor een design statement, kies dan voor het glad keramieken blad.

Ontspannen genieten aan een lage eettafel

Dineren en ontspannen gaan perfect samen, zeker als het buiten is. Met goed gezelschap in een mooie omgeving zit je al goed, maar een lage eettafel zorgt nog net voor dat tikkeltje extra gezelligheid. De lage T-table is 8 cm lager dan een traditionele eettafel, en zorgt ervoor dat je diner als vanzelf overvloeit in een casual, maar vooral gezellige avond. Voor een groter gezelschap bestaat deze lage tafel ook in een ruimere ovalen variant. Aanschuiven maar!

Ook hier geen gebrek aan stijlen, je kan selecteren uit een ronde, vierkante of ovalen variant. De poot en voet in aluminium zijn verkrijgbaar in drie kleuren en het tafelblad bestaat in 9 verschillende opties: in teak, keramiek of geglazuurde lavasteen. Waar je ook voor kiest, de lage T-table en stoelen van Tribù passen perfect samen.

Ook de Dunes bijzettafel sluit naadloos aan in deze setting met zijn sobere design. Dit kleine elegante tafeltje bestaat uit een eenvoudige, subtiel gebolde voet en een glad, rond tafelblad. Ideaal om je glazen of hapjes stijlvol op te placeren wanneer er een heerlijke maaltijd op je T-table klaarstaat.

Verfijnde charme voor kleinere ruimtes

Voor kleinere, intiemere diners is de T-table ook in een kleiner formaat verkrijgbaar. Zo creëer jij ook in een beperkte ruimte een heerlijk en luxueus zomergevoel. Je dakterras, zonovergoten hoekje of balkon met prachtig zeezicht is met dit verfijnde product meteen stijlvol aangekleed.

“T-table is tafelontwerp in zijn puurste vorm. Er is maximale beenvrijheid en comfort voor iedereen die rond het ronde onderstel zit, dat naadloos overgaat van een elegante voet in een zwevend bovenblad. Deze verfijnde passe-partout tafel, verkrijgbaar als eettafel, lage eettafel en salontafel, is beschikbaar in een ruime keuze aan materialen voor het bovenblad: duurzaam teakhout, elegante keramiek en luxueus geglazuurde lavasteen. Dit meubelstuk belichaamt volledig de essentie van discrete luxe, waar Tribù gekend om staat ." ​ - Koen De Cock - Managing Director

Voor collectiebeelden in hoge resolutie kan je terecht op de Tribù Media Gallery.

Voor meer informatie omtrent beeldmateriaal, samenwerkingen of interviews kan je steeds terecht bij Jolien.

Persberichten in je mailbox

Over Tribù

Exclusief, high-end tuinmeubilair: hét speelterrein van het Belgische Tribù. In de vroege jaren 90 was Tribù een van de pioniers die het terras en de tuin als een verlenging van het huis zagen. Geruggesteund door haar lange ervaring, groeide het familiebedrijf uit tot een internationaal gerenommeerd merk. Tribù verdeelt zijn design buitenmeubelen vandaag in meer dan 88 landen, en behoort tot de wereldtop in de sector.