‘Low dining’ is the new ‘slow dining’: maak kennis met de nieuwe TOSCA stoel en tafel van TRIBÙ

Nieuwe collectie 2022

De long-time bestseller Tosca collectie introduceert enkele nieuwkomers waarmee je uren kan genieten van je buitenruimte. De nieuwe Tosca eettafel en stoel staan in het teken van luxe, comfort en ontspanning.

Deze uitbreiding van de Tosca collectie speelt in op de low dining trend, waardoor je eender waar en wanneer een instant vakantiegevoel creëert. De stoel en tafel zijn zo ontworpen dat je van het aperitief naadloos overgaat naar een casual diner, om daarna nog urenlang gezellig na te praten aan tafel met familie of vrienden. ​ ​

Tosca's low dining tafel is 8 cm lager dan de klassieke versie en zorgt automatisch voor een relaxte sfeer tijdens etentjes in openlucht. De bijpassende stoelen zijn helemaal afgestemd op de hoogte van de tafel, zodat je in alle comfort kan genieten. Ze zijn extra breed en diep, en voorzien van ruime en uitermate comfortabele kussens waardoor je rustig onderuit kan zakken maar eveneens een gemakkelijke eethouding kan aannemen.

De nieuwe Tosca stoel op aanrechthoogte is dan weer op maat gemaakt voor de buitenkeuken van een poolhouse. Je kan deze gemakkelijk combineren met de nieuwe Illum ‘counter height’ tafel, die 13 cm lager is dan de gebruikelijke bartafel. Deze combinatie zorgt voor de ideale setting om ontspannen te kunnen nippen van verrukkelijke cocktails aan het zwembad!

Ontwerper:
Monica Armani

Materialen:
• Frame: gepoedercoat roestvrij staal
• Weving: schuim omhuld door een mengeling van Tricord©en textileen
• Tafelblad: keramiek

Kleuren:
• Frame en weving: linen of wengé
• Tafelblad: linen, sabbia, zinc, scisto en piombo

Afmetingen:
• Low dining eetstoel: 68 x 68 x H 61 cm
• Low dining eettafel: 240 x 98 x H 67 cm en 298 x 98 x H 67 cm
• Counter height stoel: 48 x 53 x H 89 cm

Prijzen:
• Low dining eetstoel: € 2050 + stoel- en rugkussen vanaf € 635
• Low dining eettafel 240cm: € 4625 / 298cm: € 5785
• Counter height stoel: € 1390 + stoel- en rugkussen vanaf € 285

Voor collectiebeelden in hoge resolutie kan je terecht op de Tribù Media Gallery.