SENJA armstoel en loungestoel van TRIBÙ: een nieuw hoofdstuk van een succesverhaal

Nieuwe collectie 2022

De Senja sofa en het Senja ligbed vielen na hun lancering onmiddellijk in de smaak bij liefhebbers van design en comfort. Voortbouwend op dit succes, breidt de Senja collectie uit met twee nieuwe stoelen.

De Senja armstoel en loungestoel vertonen hetzelfde lichte, elegante design en zetten resoluut in op comfort. De stoelen zijn ontworpen met een rugleuning uit getwist en strak gespannen Canax® op basis van hennep. Het zorgvuldig geweven materiaal ondersteunt de rug en geeft de stoelen een open en lichte uitstraling. De stoelen, gecreëerd door Wim en Bob Segers van Studio Segers, verzoenen esthetiek met functionaliteit. Vader en zoon Segers tillen die eigenschappen nog naar een hoger niveau bij de loungestoel, die een zalig comfort biedt door de diepe zitting, de breder rugleuning en de zachte kussens.

Veelzijdigheid is een essentieel kenmerk van de Senja collectie. De stoelen zijn daarom verkrijgbaar met een zitting in de kleur linen of wengé, en met poten in linen, wengé of teakhout. De uitvoering in warm, natuurlijk teakhout past uitstekend bij onze teakhouten eettafel uit de Illum lijn. De gepoedercoate versie in linen of wengé zet dan weer de Nox eettafel prachtig in de kijker, voor een gestroomlijnde en modernistische uitstraling. ​

Ontwerpers:
Studio Segers

Materialen:
• Frame van de zitting: gepoedercoat aluminium
• Poten: gepoedercoat aluminium of teak van Indonesische plantages
• Weving: Canax® (een kern in polyester met een buitenlaag uit pvc en natuurlijke hennep)

Kleuren:
Weving in linen en poten in teak, wit of wengé

Afmetingen:
• Eetstoel: 59 x 66 x H 80 cm
• Loungestoel: 69 x 77 x H 73 cm

Prijzen:
• Eetstoel: € 830 + stoel- en rugkussen vanaf € 410
• Loungestoel: € 1095 + stoel- en rugkussen vanaf € 565

Voor collectiebeelden in hoge resolutie kan je terecht op de Tribù Media Gallery.